maandag 31 augustus 2015

Kleuren voor volwassenen op Facebook

Ik vind het heerlijk om naar de kunstwerken van anderen te kijken. Wat een mooie creaties kom ik allemaal tegen. Je krijgt meteen inspiratie en zin om de potloden/stiften te pakken en aan de slag te gaan.

Zo kwam ik ook op de besloten Facebook Groep Kleuren voor volwassenen terecht. Er zijn elke maand leuke kleurwedstrijden. Voor de maand augustus kwam ik dan ook een leuke kleurwedstrijd tegen met geweldige prijzen om te winnen.

Prijs 1: 5 kleurplaten van Masja's Artwork en 12 Faber Castell Polychromos
Prijs 2: 8 kleurplaten van Masja's Artwork

Masja maakt enorm mooie platen. Helaas heb ik haar werk nog niet in mijn bezit. De boeken staan wel hoog op mijn verlanglijstje. En er komt zeer binnenkort weer een nieuw kleurboek uit! Kijk ook eens op haar Facebook pagina of op haar website.

Dit is mijn bijdrage.

Ik heb de kleurplaat met veel plezier ingekleurd. Ik heb enorm met de kleuren zitten stoeien, maar ben tevreden met het eindresultaat.

Warme kleurgroet,


Marie-Thérèse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten